Jak zvýšit počet zakázek na focení

April 11, 2024
Jak zvýšit počet zakázek na focení

V dnešní digitální době, kdy má každý chytrý telefon vybavený fotoaparátem s vysokým rozlišením, se fotografický průmysl stal konkurenčnějším než kdy jindy. 

Naštěstí existuje několik strategií a technik, které můžete použít ke zvýšení počtu rezervací. Tak pojďme na to.

Vybudujte si přesvědčivou online prezentaci

 Naštěstí existuje několik strategií a technik, které můžete použít ke zvýšení počtu rezervací. Tak pojbové stránky, které budou prezentovat vaše portfolio a zdůrazní váš jedinečný styl. Ujistěte se, že jsou vaše webové stránky uživatelsky přívětivé, přizpůsobují se prohlížečům v telefonu a jsou optimalizovány pro vyhledávače. Kromě toho udržujte aktivní profily na sociálních sítích jako je Instagram, Facebook, Twitter nebo Linkedin, abyste navázali kontakt s potenciálními klienty, sdíleli svou práci a budovali komunitu sledujících. Zde ale platí, že mín je víc, nemusíte mít všechny sociální sítě na světě, ale jen ty kde je vaše cílovka.

Pokud uvažujete o zdokonalení své značky, a svých znalostí v oblasti marketingu, zde koukněte na náš online kurz Marketingu a budování značky. 

Prezentujte své odborné znalosti a specializaci

Definujte si svoji specializaci a zdůrazněte ji ve svém marketingovém úsilí. Ať už se jedná o svatební fotografii, portrétní fotografii nebo fotografii krajiny, vystupování jako odborník v určité oblasti může přilákat klienty, kteří hledají právě tyto služby. Tak aby na první pohled bylo jasné co fotíte.

Pokud si chcete vylepšit své portfolio, v tomto článku jsme sepsali 7 tipů na vytvoření portfolia. 

Strategie SEO

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) hraje klíčovou roli při přivádění organické návštěvnosti na vaše webové stránky. Optimalizujte obsah svých webových stránek a blogu pomocí relevantních klíčových slov, meta tagů a popisných alt tagů u obrázků. Vytvářejte kvalitní, informativní příspěvky na blogu, které poskytují cenné postřehy a tipy týkající se fotografování. Důsledným zveřejňováním optimalizovaného obsahu zvýšíte pravděpodobnost, že se objevíte ve výsledcích vyhledávání a přilákáte potenciální klienty.

Nabízejte speciální akce a nabídky

Přilákání nových klientů může někdy vyžadovat nabídku speciálních akcí. Zvažte nabídku zvýhodněných balíčků pro první klienty nebo časově omezené propagační akce mimo hlavní sezónu. Spolupracujte s místními firmami, jako jsou například organizátoři svatebních obřadů nebo pořadatelé akcí, a nabídněte jim sdružené služby nebo slevy za doporučení. Tyto strategie mohou potenciální klienty nalákat, aby si vybrali vaše služby místo služeb konkurence.

Rozvíjet pevné vztahy s klienty

Ústní doporučení jsou pro každého fotografa velmi důležitá. Zaměřte se na budování dlouhodobých vztahů se svými klienty poskytováním výjimečných služeb zákazníkům a odváděním vysoce kvalitní práce. Vyzývejte své spokojené klienty, aby zanechali recenze a posudky na vašich webových stránkách nebo na platformách sociálních médií. Kromě toho zvažte nabídku pro stávající klienty, kteří doporučí vaše služby ostatním. Spokojení klienti se mohou stát vašimi nejlepšími ambasadory a díky pozitivním doporučením vám pomohou zvýšit počet rezervací.

Co kdyz to ale nejde podle plánu? Přečtěte si jak jednat s njspokojenými klienty : 6 tipů, jak jednat s nespokojenými klienty. 

Spolupracujte s influencery a blogery

Spolupráce s influencery nebo populárními blogery ve vaší oblasti nebo oboru může výrazně zvýšit vaši viditelnost a přilákat nové klienty. Vyhledejte influencery nebo blogery, jejichž publikum se shoduje s vaším cílovým trhem, a navrhněte jim spolupráci, například focení, sponzorovaný obsah nebo společné dárky. Využitím jejich stávajícího publika a vlivu můžete zvýšit známost své značky a oslovit širší klientskou základnu.

Navštěvujte Network akce a výstavy

Účast na místních networkingových akcích, veletrzích a výstavách může poskytnout cenné příležitosti k navázání kontaktů s potenciálními klienty, profesionály v oboru a dalšími fotografy. Tyto akce vám umožní prezentovat svou práci, vyměňovat si nápady a budovat síť kontaktů, které mohou vést k budoucím zakázkám nebo spolupráci. Nezapomeňte si s sebou vzít vizitky, portfolio a přátelský přístup, abyste zanechali trvalý dojem.

S námi se můžete se třeba vidět na Pravidelných akcí FOTO ŠKODA fesT.

Zvyšování počtu rezervací na focení vyžaduje kombinaci účinných marketingových strategií, silné online prezentace a výjimečného zákaznického servisu. 

Dodržováním tipů uvedených v tomto článku můžete zvýšit svou viditelnost, přilákat více klientů.

Nezapomeňte, že důslednost, profesionalita a neustálé zlepšování vašich dovedností jsou základem úspěšné značky.

Poslední články

všechny články
Nová výzva pro fotografy hotelů: Co musíte umět, když chcete fotit Luxusní hotely

Nová výzva pro fotografy hotelů: Co musíte umět, když chcete fotit Luxusní hotely

Fotografování luxusních hotelů není jen o technické dokonalosti, ale o schopnosti přenášet atmosféru a lákavost prostředí. Zvládnutí architektury, interiérů, gastronomie a lifestyle fotografie je klíčem k úspěchu.

Barter: Přijímat nebo nepřijímat?

Barter: Přijímat nebo nepřijímat?

Znáte potenciál, ale i pasti barteru v rámci fotografického průmyslu? Připojte se ke mně a prozkoumejte svět výměny služeb bez finanční kompenzace. Zjistíte, jaké jsou výhody, ale i rizika tohoto obchodního modelu. Sdílím své vlastní zkušenosti a poučení z cesty od nadšeného začátečníka k obezřetnému profesionálovi. Přemýšlejte s námi o konceptu "dlouhodobé hodnoty" a o tom, jak chránit svou práci a respektovat svoji hodnotu.

Jak fotit hotel

Jak fotit hotel

Už jste někdy zvažovali, jaký je život hotelového fotografa? Odhalte s námi tajemství práce v tomto dynamickém odvětví! V tomto článku se podělím o své zkušenosti a dovednosti, které jsou nezbytné pro úspěšnou kariéru v hotelové fotografii. Od řešení problémů až po zvládání složitých světelných podmínek - zjistěte, jaké dovednosti potřebujete a jak se s nimi vypořádat.